.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشین فرمانده سپاه :
13لاله پرپر مدافع حرم سند رستگاری و وفاداری مردم مازندران هستند
سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در یادواره سرداران و146 شهید بخش کلیجانرستاق ساری و شهدای مدافع حرم در روستای آبکسر، افزود : شهیدان ما خون بهایی هستند که خون آنان برای احیای شکوه و بزرگی تمدن ایران اسلامی بر زمین ریخته می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم را سند رستگاری مردم مازندران خواند و گفت: دشمن بر پایه همین وفاداری های مردم به نظام در تحریم اقتصادی وادار به عقب نشینی شد.

سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در یادواره سرداران و146 شهید بخش کلیجانرستاق ساری و شهدای مدافع حرم در روستای آبکسر، افزود : شهیدان ما خون بهایی هستند که خون آنان برای احیای شکوه و بزرگی تمدن ایران اسلامی بر زمین ریخته می شود.

وی مازندران را از خطه های سرسبز کشور با مردمانی شریف، نجیب، مومن، جهادگر و پیرو راستین اهل بیت و شیعه راستین ابا عبدالله الحسین دانست و گفت : مازندران در دوران با شکوه دفاع مقدس افق های جهاد را گشود تا لباس عزت براندام ملت پوشانده شود؛ چرا که ما از علی (ع) آموختیم ملتی اگر لباس جهاد را از تن بیرون کند خداوند لباس ذلت را اندام او خواهد پوشاند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه 13 لاله پرپر مدافع حرم مازندران سند وفاداری و صداقت مردم استان و تفسیر واقعی 'یا لیتنی کنت معک ' هستند، اظهار داشت: اگر امروز عطر شهادت در خیابان های استان پیچیده است و هر جه رایحه فداکاری و روحیه جهاد این مردم استشمام می شود به برکت وفاداری، مهربانی و عاطفه شما مردم به امام و راه امام است.

وی ادامه داد:هیچ تفاوتی بین حفظ اسلام در جامعه امروز با حفظ اسلام در زمان رسول خدا و فرزندان رسول خدا نیست.

سلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک فرمانده بی نظیر برای اسلام دانسته و تصریح کرد: ایشان دغدغه ای جز سعادت بخشی، حفظ عزت، بازگرداندن اعتبارو منزلت به مسلمانان عالم بویژه ملت ایران ندارند.

وی ، شهیدان را سند زنده ایمان حقیقی یک جامعه برشمرد و گفت : اگر امروز وضعیت کشور ما در جهان ناامن که گستره این ناامنی تا اروپا را نیز فرا گرفته ، وضعیت 'بردا و سلاما' است و این همه پیشرفت را شاهد هستیم؛ جهان امروز با اقتدار ، عزت و افتخار از ایران نام می برد، در سایه شهادت طلبی، صبر و تامل شهدا و خانواده های گرانقدر آنان است.

وی افزود: صبر خانواده های شهدا و اجر آنان کمتر از شهیدان نیست چون این خانواده ها بودند که عزیز خود را با اشک بدرقه کرده و از آرزویشان گذشتند.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید براینکه با پایان دفاع مقدس جنگ علیه ایران به اتمام نرسیده است، اظهار داشت: دشمن از بعد از جنگ تحمیلی با انواع سناریوها وارد شد و کشور ایران را تحریم اقتصادی کرد؛ ملت ایران مقاوم ایستاد طوری که دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

سردار سلامی تهاجم فرهنگی و بسیج کردن شبکه های اینترنتی ماهواره ای و عناصر خودی برای تسخیر روح و جسم جوانان و تخریب فرهنگ آنان را از دیگر سناریوهای دشمن بعد از جنگ معرفی کرد و افزود: دشمن نه تنها نتوانست مظاهر زیبای فرهنگ و ارزش های اسلامی را از جوانان ما بگیرد بلکه این جوانان دوباره مسجد، نماز و حجاب را برگزیدند و خوب می دانند که قویترین پاسدار فرهنگ ملی و دینی خودشان هستند.
جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: ملت تحت رهبری زعیمانه رهبر حکیم ایستادند و پیشرفت کردند؛ ماهواره ها ساخته شد؛ موشک ها پرواز کرد؛ خطوط بزرگ راه آهن کشیده شد؛ سفینه ها مدار زمین را پیمود و هسته های اتم غنی و نیروگاه ها و سدها ساخته شد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری را در جهان نمی یابید که او را منزوی کنند، دانشمندان او را در خیابان ترور کنند، راه پیشرفت را بر او بسته و به انواع تحریم ها او را وادار کنند؛ اما آن کشور فلج نشود و این درحقیقت با به بار نشستن خون شهدا حاصل شده است.

سلامی با بیان اینکه فرزندان ملت چرایی جنگیدن و حضور در چندصد کیلومتر آن طرف تر از مرزهایمان را خوب می دانند، گفت: ملت های مسلمان باید یک جبهه تشکیل داده و ید واحده شوند تا دشمن به آنان آسیب نزند و اگر از ملت سوریه، یمن و لبنان دفاع نکنیم دشمن او را از بین خواهد برد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مالک 4 خرداد 1395
براساس اعلام ارینت تلوزیون تکفیری ها 3اسیر به دست جبهه النصره افتاده و دو تن از آنها از نیروهای نجبا عراقی هستند که جبهه النصره اسرار داره آونها رو ایرانی جلوه بده ویک نفر از این عزیزان از نیروهای دلاور فاطمیون (سپاه شیعه وسنی افغانستان)هستند.بغیر از این ما اسیر دیگری بابت سقوط خانطومان در دست تکفیریها نداریم .. دلاوران ل25 کربلا سال گذشته در آزادسازی خانطومان نقش داشتند . انشا ا.. این بار هم ضمن اینکه انتقام خون 13 شهید لشگر کربلاییهای 25 مازندران رو می گیرند مجددا خانطومان رو آزاد می کنند . فراموش نکنیم که این عزیزان بعد ازدوروز مقاومت با300 نیرو دربرابر حدود 5000 نیروی اتحادجیش الفتح مجبور شدند به دلیل نرسیدن به موقع نیروی کمکی ازبخشی از خانطومان عقب تنشینی تاکتیکی کنند.تا بتونن دشمن رو در محاصره خود قرار بدن و دوباره بر سر دشمن تکفیری هجوم بیاورند.خوشبختانه این امر باموفقیت همراه بود ودشمن هم اکنون درمحاصره ماست و می تونید درسایتها از میزان تلفات دشمن در2هفته اخیردرخانطومان مطلع بشید.بحمدا.و بهمین زودیها با برجای گذاشتن تلفات بسیار سنگین این منطقه رو تخلیه خواهد کرد و نیروهای اسلام در آنجا مستقر خواهند شد. متاسفانه ما در زمینه پیروزیهای خودمان خوب تبلیغ نمی کنیم ولی دشمن بخاطر تصرف1خیابان در خانطومان این همه جنجال.. انگار کل سوریه رو گرفته ..من بسیجی عراقیم .. درو بر شرف و غیرت دلاوران لشگر 25 کربلا .. کسانی که قبل از سقوط خانطومان در تک 22 فروردین و 28 فروردین95تکفیریها درخانطومان پوزه دشمن تکفیری رو بخاک ذلت مالیدن .. و در 17 اردیبهشت اگر نیروی کمکی بموقع می رسید این 1خیابون رو هم به تکفیریها نمی دادن تا انقدر بی بی سی ، الجزیره ، العربیه ، صدای آمریکا و.. ذوق زده نشن ...پاسخ مابه اینجا ختم نمی شه و خون شهید محمود راد مهر که 22فروردین یک تنه بالغ بر 150 تکفیری رو به درک واصل کرد بر زمین نمی مونه .. درود بر شهدای ل عاشورایی 25کربلا که الحق عاشورایی می جنگند و حسینی می میرند و زینبی می مانند .. سلام بر بازماندگان سربلند از قافله شهدا .. که آن همه رشادت آفریدند سلام بر بلباسی.. جمشیدی .... بریری... کابلی .. رادمهر و اسدی .... قنبری و ۱۳ دلاور لشگر عاشوراییان ۲۵ مازندران .. سلام بر حاج عبدا... که نامش لرزه بر پیکره تکفیریها می اندازد و سلام بر سردار رستمیان فرمانده بزرگ لشگر عاشوراییها ..خدا قوت خداقوت خدا قوت .. از لیاقت و بزرگی شما هیچ کم نشده..شما دلیران ایران زمین هستید .. شما و همه نیروهای ایرانی که در سوریه می جنگند افتخار این آب و خاک هستید ..شما تکلیف خود را به نحو احسن انجام دادید و مابقی آن تقدیر الهی هرچه برایمان رقم زند تسلیم رضای او هستیم ... انشا ا... حضرت زنیب خود این جهاد مقدس را از شما پذیرا باشد و شهدای خانطومان نیز در اعلی علیین بهشت برین جای بگیرند.. درود بر شما.و رشادتهایتان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.